چرخ گوشت بوش مدل MFW 68640

bosch MFW 68640

از {{model.count}}
5,700,000
5,500,000 تومان
4%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تعداد
نوع

چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 با موتور گیربکسی و توان مصرفی 2200 وات. دستگاه دو کاره بوش به صورت همزمان دو نوع کاربرد دارد. از چرخ گوشت و رنده برقی بوش می توانید به عنوان سالاد ساز یا رنده برقی و البته چرخ گوشت نیز استفاده کنید. سه نوع سَری برای رنده کردن سبزیجات به شکل حلقوی و رشته ای قرار داده شده است.

از چرخ گوشت دوکاره بوش به عنوان سوسیس ساز و کُبه ساز نیز می توانید استفاده کنید. سَری های مخصوص کُبه و سوسیس به آسانی قابل نصب روی موتور هستند. سه نوع تیغه با اندازه درشت، متوسط و ریز جهت قیمه کردن گوشت در نظر گرفته شده اند. تیغه ها از فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند.

چرخ گوشت دو کاره بوش مدل MFW68640 با توان 2200 وات

حداکثر توان مصرفی چرخ گوشت بوش برابر است با 2200 وات. محدوده توان مصرفی از 800 تا 2200 وات است. با استفاده از چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 می توانید هر نوع گوشتی مانند مرغ، ماهی و گوشت قرمز را قیمه کنید. موتور گیربکسی و فوق العاده قدرتمندی دارد و قادر است انواع گوشت را قیمه قیمه کند.

چرخ گوشت و رنده برقی بوش مدل MFW68640

این وسیله دوکاره امکان استفاده به عنوان چرخ گوشت و رنده برقی را دارد. با عوض کردن سَری های مختلف، امکان تغییر کاربری را به شما خواهد داد. سه نوع تیغه مخصوص رنده کردن سبزیجات به شکل رشته ای و حلقه ای را بهمراه دارد. توسط این تیغه ها می توانید سالاد یا تزئین دور بشقاب و سینی را آماده کنید.

چرخ گوشت دوکاره بوش در هزینه های جاری و تعداد لوازم آشپزخانه شما صرفه جویی کرده و می توانید همزمان از دو وسیله بسیار کاربرد و پر مصرف آشپزخانه بهره مند شوید. با استفاده از یک موتور قادر به انجام دو عمل متفاوت خواهید بود. سَری ها به آسانی تعویض شده و کار شما را پیش خواهد انداخت.

سَری کُبه ساز چرخ گوشت بوش

کبه چیزی شبیه سمبوسه است و یکی از غذاهای عربی مخصوصاً در حاشیه دریای مدیترانه است. معمولاَ با گوشت تهیه می شود. داخل گوشت را با برنج و دیگر ترکیبات پر می کنند. با استفاده از سَری کُبه ساز می توانید بسیار سریعتر از آنچه فکر میکنید برای اعضای خانواده یا مهمانان، کُبه تهیه کنید.

سَری سوسیس ساز چرخ گوشت بوش

سوسیس کارخانه و به طور کلی فست فود، غذاهای سالمی نیستند زیرا شما از ترکیبات و طرز تهیه آنها خبر ندارید. ولی شما در منزل می توانید توسط چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 این نوع غذاها را بر اساس سلیقه خود و با همان اندازه و ترکیباتی که دوست دارید تهیه کنید. با گذاشتن سَری سوسیس ساز در کمتر از چند دقیقه می توانید از سوسیس های خانگی بهره مند و لذت ببرید.

چرخ گوشت بوش با 3 نوع تیغه در اندازه های متفاوت

تیغه چرخ گوشت بوش از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. سه نوع تیغه با اندازه های متفاوت به همراه چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 قرار داده شده و گوشت را با اندازه ای که دوست دارید قیمه خواهد کرد. در سه سایز ریز، متوسط و درشت امکان قیمه کردن گوشت را خواهید داشت. تیغه ها در برابر اکسیداسیون و خوردگی فوق العاده مقاوم هستند و به آسانی می توانید آنها را شسته و استفاده کنید.

توان مصرفی
2000 وات
وزن
3.2 کیلوگرم
ميزان خروجي
4.3 كيلو گرم در دقيقه
سوسیس ساز
دارد
شرکت گارانتی کننده
بوش سرویس
سایر ویژگی ها
3 شبکه توری در اندازه های مختلف برای کارایی بهتر، طراحی ارگونومیک کباب ساز و سوسیس ساز، مجهز به 3 رنده مختلف، محفظه ذخیره سازی لوازم جانبی داخل دستگاه، عملکرد چرخش معکوس چرخ گوشت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...